Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Veronica Piskorowski - 19 januari 2010 15:12

Nu har vi gjort klart alla tillval till lägenheten, detta har varit svårare än vi trott vilken tur att jag hade gjort så mycket reserach. Vi åkte till de hus/bolag som JM samarbetar med och tittade på alla val vi kunde göra slut resultatet blev.


Kök

 

 * Vit Aspekt luckor till eller som kök samt kristall mosaik i en glasfärg.

* Alla vitvaror i svart högblank ifrån SIEMENS. (Kyl+frys+micro+ugn) 


     


Stora badrummet 


* Kakel ifrån CC Höganäs av serien Graal i svart. Det skall vara i olika storlekar, stora plattor på väggen samt mindra på golv och vid duschen lite mosaik.

* Alla blandare ifrån MORA.

* Badrumsmöbler ifrån Svedberg Classic i vit.

* Tvätt/Torkmaskin i svart högblank ifrån Bosch.

         


Lilla Badrummet

 

* Vit kakel ifrån CC Högnäs standard serien Harmony, samt svart Grynna golv och röd kristallmosaik vid duschen.

       


Resterande

 

Vi skall ha ekparkett i hela huset samt fina inne dörrar Swedoor osm heter Purity.

  


Vi tror och hoppas att det kommer att bli super snyggt!! Nu längtar man bara till sin lägenhet!!   


Av Veronica Piskorowski - 19 januari 2010 14:47

  


Ja då har man varit på Nk rean i år! Och jag måste säga att det är inte värt att stångas och trängas för att få tag på fynd?!! Jag och Jonas åkte in Jonas hade fått presentkort på Åhlens och köpte en Polo RL tröja. Jag var på MQ med mitt presentkort och hittade en fin jeaskjol till halva priset ifrån ESPRIT.

Sedan i kö för att komma in på NK som tur är så träffade vi familjen Roxnäs som vi gick in tillsammans med. JAg gick runt och hittade 2 plagg som inköptes en snygg tunn flanell/skjorta lite country som jag hittade på Lexington Clothing och en GANT långärmad tröja i blå. Sedan mötte i Roxnäs igen och tog en myisg fika på Vanilj!  

Ovido - Quiz & Flashcards