Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Veronica Piskorowski - 21 januari 2011 23:55

Känner mig väldigt trött på Vintern  som känns är här för att stanna, men för att pigga upp mig själv så har jag piffat upp min garderob med lite nya Vår kläder. Odd Molly har varit alldeles för Folklore style för min smak och det har inte inhandlats något plagg ifrån dem, men deras Pre Spring Collection 2011 är så underbar. Har flera favoriter som skulle sitta fint i min garderob.

Var hemma i tisdags och tog en promenad ute i det kalla med vackra vädret och bestämmde mig för att gå in och kika i en butik som öppnades i Sannegården i höstas. M-Sign heter den och ligger typ 200 meter ifrån oss. Borde ju aldrig ha gått in där för visst hade de en massa fint både från Odd Molly, Ester & Elenor och ett ganska nytt märke som heter Chillnorway.

Blev kär i en Odd Molly klänning som bara skrek New York dress över den så lite spontant kom jag hem med en fin påse därifrån. Klänningen ser ni nedanför tänkte att jag kunde piffa upp den med dessa underbara ballerinna skor ifrån Vagabond.


    

Ovido - Quiz & Flashcards